środa, 3 września 2014

Wylona Hayashi DRASTYCZNY update!!!

Ludzie ludzie! Dzięki jednej z was otrzymałam namiary do drastyczno-zabawnych zdjęć, które Wylona Hayashi stara się usunąć z sieci. Dowiedziałam się, że początkowo wrzucała swoje nagie zdjęcia i zdjęcia podczas robienia laski swojemu facetowi na tumblra... Cóż... Wiedziałam, że ta dziewczyna jest fejkem od początku, ale nie sądziłam, że zabrnie to wszystko aż tak daleko xD
Dodatkowo Wylona nagrabiła sobie ostatnio wśród wielu ludzi na świecie. Wiele firm wysyła jej różne rzeczy to zdjęć a ona w ogóle nie robi sesji, najczęściej zrywając kontakt ze zleceniodawcą lub mówiąc, że paczka została skradziona. Są to potwierdzone informacje, można znaleźć screeny jej rozmów ze sklepami w języku angielskim.

Niektóre zdjęcia musiałam ocenzurować ze względu na niewiadomy mi wiek czytelników. Aczkolwiek te foty można znaleźć w sieci lub możecie zapytać mnie o nie na asku blogowym http://ask.fm/fotoszop9000 . Pamiętajcie o informacji, że macie skończone 18 lat i chcecie je zobaczyć na własną odpowiedzialność.


Na początku krótkie przypomnienie: jak Wylona prezentuje się dziś vs jak prezentowała się jeszcze całkiem niedawno.








Okej, idąc dalej... Powtórzę kilka rzeczy, o których już mówiłam. A mianowicie - 
fotoszopowanie pupy






całej twarzy (etapy zmiany w fotoszopie)






Kilka screenów z jej filmików:







Porównania zdjęcia, które pewnie kojarzycie (przed retuszem / po retuszu):





Ponownie wrzucam zdjęcie jej nowej dziary, którą teraz ponoć "naprawia" u lepszego tatuażysty. Swoją drogą, nie ma to jak samouwielbienie:








Zdjęcie z sesji nie szopowne przez Wylonę, tylko przez kogoś innego:









Kolejne stare fotki wygrzebane w sieci:













Okej, a teraz przechodzę do sedna. Czyli to, do czego zmierzam od początku - pokazanie wam jaką attention whore jest Wylona. Nigdy, przenigdy nie porównujcie się do niej! Wiedząc już jakie ma wartości, nie mogło zabraknąć także fotek nago i bardziej....kontrowersyjnych. Osobiście mam w nosie kto co robi w łóżku i czy strzela sobie fotki podczas stosunku czy innych zabaw, ale udostępnianie tego całemu światu z widokiem własnej twarzy jest...no właśnie - odważne czy głupie?
Oczywiście każde z tych zdjęć jest mniej lub bardziej fotoszopowane (nawet to pierwsze). Wszystko było swego czasu wrzucane na jej tumblra.








Niektóre z nich to gify gdzie widać jak zmieniają się proporcje jej twarzy i piersi, jednak zdecydowałam się wrzucić je jako jpegi.


























Na każdym, dosłownie każdym zdjęciu jej rysy, talia, biodra, wszystko wygląda inaczej.



Ale, no wiecie... ONA JEST NIEWINNA. 

Na koniec kilka jej cytatów:
"I have many problems" (mam wiele problemów) - cóż, śledząc jej historie przynajmniej tu nie kłamie
"I don’t wear bikinis to beaches, i don’t like revealing clothes" (nie zakładam bikini na plażę, nie lubię zbędnych ubrań) - Ale nagie fotki i obciąganie są okej? 
"I like making art i dare to show my body for photos because i think it’s beautiful to be able to create photos like that. But i’m actually not the person you think i may be. I would say i’m quite cool but can be really funny and awkward/shy." (lubię tworzyć sztukę i mam prawo pokazywać moje ciało na zdjęciach ponieważ uważam, że takie tworzenie zdjęć jest piękne. Ale tak naprawdę nie jestem osobą jaką myślicie że jestem. W sumie jestem trochę cool ale potrafię być również śmieszna i dziwna/nieśmiała) - To w porządku ludzie! strzela sobie perfidnie jednoznaczne nagie focie DLA SZTUKI. Nie jest wcale osobą, która szuka atencji. Jest tak naprawdę dość nieśmiała. 
"I don’t wear loads of make up either i’m actually quite natural in person" (nie noszę tony mejkapu, jestem raczej bardziej naturalna na żywo) - pewnie dlatego, że nie da rady użyć fotoszopę 
"I have a lot of sides to me this isn’t all and my photos can lead to misunderstandings when it can be sexual or daring but in reality i’m even afraid to hold hands with someone." (mam wiele stron [własnego ja? -dop.] dla mnie to nie wszystko i moje zdjęcia mogą prowadzić do nieporozumień kiedy mogą mieć kontekst seksualny lub śmiały, ale w rzeczywistości obawiam się nawet trzymać z kimś za rękę) - widzicie, ona jest taaaaka nieśmiała , że wstydzi się trzymać czyjąś rękę, ale trzymać ją w czyiś gaciach to już nie problem xD




Miłego wieczoru!


Tumblr + ask: http://uglylittleliarblog.tumblr.com/

6 komentarzy:

  1. kolejna wspaniała notka. Z tej Wylony jest takie nieśmiałe dziewczę ;,)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie ładnie tylko twoje "oryginalne" zdjęcie w 2 gifie jakoś nie wygląda na oryginalne, dziwnie ma skrzywione to czoło. Ciekawe skąd niby je wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie też jest photoshopowane. Kiedy pod zdjęciem jest napisane, że to "oryginał", tak naprawdę nadal jest pełne photoshopa, ale to tak jakby pierwsza "warstwa". Każde kolejne (repost i re-repost) zawiera w sobie poprawki poprzedniego zdjęcia. Więc fakt, że ma "dziwnie skrzywione czoło" jest spowodowany tym, że po prostu zdjęcie było przerabiane. Wylona poprawia swoje stare zdjęcia i dodaje je ponownie - w żadnym zdjęciu, jakie wstawia, nie ma nic z "oryginalności". Po prostu niektóre mają w sobie mniej photoshopa ^__^

      Krótko mówiąc, "oryginał" jest pierwszą wersją zdjęcia, jakie wstawiła Wylona. Nie oryginalną fotką bez przeróbek.

      Usuń
  4. A co jest złego w nagich fotkach? Kurwa jakie to młode pokolenie zdewociałe. Zdejmij se ten beret, bo chyba za mocno cię ciśnie. Osobiście nie widzę żadnego sensu w publikowaniu takich zdjęć (zwłaszcza to fellatio), ale to oburzenie jest zwyczajnie śmieszne. Uważaj na Niemki w Turcji, lubią się opalać topless, uprzedzam żebyś zawału nie dostała i do proboszcza o poradę stamtąd nie dzwoniła xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, bo bez obróbek Wylona to naprawdę piękna kobieta.

    OdpowiedzUsuń